Zaměstnanci: opatření
Interní multidisciplinární výzkumné projekty Zdravotně sociální fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
kterým se mění složení Akreditační komise ZSF JU v Českých Budějovicích
k evidenci studijních výsledků na Zdravotně sociální fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
k vypisování a zpracování podkladů pro zadání bakalářských / diplomových prací na ZSF JU v akademickém roce 2020/2021
to the conditions of admission procedure to bachelor study program in English for the academic year 2021/2022
k podmínkám přijímacího řízení pro akademický rok 2021/2022 do bakalářského studijního programu uskutečňovaného v anglickém jazyce
Motivační podpora vědecko-výzkumného rozvoje ZSF JU
ke jmenování komisí k provedení inventarizací v roce 2020
ke jmenování komisí k provedení inventarizací v roce 2020
kterým se stanovují podmínky a výše prospěchového stipendia na Zdravotně sociální fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích pro akademický rok 2020/21
Pravidla pro provoz elektronické pošty na ZSF JU
o organizaci a podmínkách konání státních závěrečných zkoušek v bakalářském a navazujícím magisterském studiu v akademickém roce 2019/20 a o registraci bakalářských / diplomových prací
Statut Etické komise Zdravotně socíální fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
k vypisování a zpracování podkladů pro zadávání BP/DP v AR 2019/20
kterým se mění složení Akreditační komise ZSF JU v Českých Budějovicích
ke jmenování komisí k provedení inventarizací v roce 2019
Vědecko-výzkumná rada Zdravotně sociální fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Pravidla finančního ohodnocování externích vyučujících
ke jmenování komisí k provedení inventarizací v roce 2019
k podmínkám přijímacího řízení do doktorských studijních programů pro akademický rok 2019/2020
o složení a činnosti Akreditační komise Zdravotně sociální fakulty JU v Českých Budějovicích
Opatření děkanky ZSF JU č. 2/2013 SPISOVÝ ŘÁD příloha č. 2, ZÁSTUPY V DOBĚ NEPŘÍTOMNOSTI
Opatření děkanky ZSF JU č. 2/2013 SPISOVÝ ŘÁD
ZÁSTUPY V DOBĚ NEPŘÍTOMNOSTI
ke jmenování komisí k provedení inventarizací v roce 2018
k veřejným prověrkám bezpečnosti práce
Zavedení identifikátorů vědeckých pracovníků na Zdravotně sociální fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
ke jmenování komisí k provedení mimořádné inventarizace v roce 2018 ve vybraných objektech
Poskytování osobních ochranných prostředků, mycích a dezinfekčních prostředků zaměstnanců fakulty.
kterým se vydává Organizační řád Zdravotně sociální fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Opatření děkana o složení a činnosti Akreditační komise Zdravotně sociální fakulty Jihočeské univerzity
kterým se stanovuje zařazování akademických a vědeckých pracovníků a neakademických zaměstnanců do platových tříd a tarifních rozpětí těchto tříd, jakož i další náležitosti vyplývající z aplikace mzdového předpisu JU v podmínkách Zdravotně sociální fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Pravidla pro tvorbu, schvalování a zveřejňování strategických dokumentů Zdravotně sociální fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
k veřejným prověrkám bezpečnosti práce
vymezujíjcí práva a povinnosti ředitelů ústavů, garantů studijních programů, garantů předmětů
ke jmenování komisí k provedení inventarizací v roce 2017
ke jmenování komisí k provedení inventarizací v roce 2017
Evidence a rozvržení pracovní doby
O organizaci a podmínkách konání státních závěrečných zkoušek v bakalářském a navazujícím magisterském studiu v roce 2016/2017 a o registraci bakalářských/ diplomových prací
Studentské hodnocení výuky v zimním semestru v akademickém roce 2016/2017
Studentská vědecká odborná činnost (SVOČ)
Pověření osob při rozhodnutí o vhodnosti nabídky k veřejné zakázce malého rozsahu v rámci kategorie průzkumu trhu
ke jmenování komisí k provedení inventarizací v roce 2016
Studentské hodnocení výuky v LS v AR 2015/2016
Zavedení jednotného systému elektronické komunikace na Zdravotně sociální fakultě Jihočeské univerzity
Pověření osob při rozhodnutí o vhodnosti nabídky k veřejné zakázce malého rozsahu v rámci kategorie průzkumu trhu
Jmenování členů škodní a likvidační komise
Vymezující kompetence proděkanů na ZSF JU
K rozsahu pravomocí delegovaných na tajemníka ZSF JU
Opatření děkanky ZSF JU č. 18/2014 o organizaci zápisu na letní semestr akademického roku 2014/2015
Opatření děkanky ZSF JU č. 15/2014 ke jmenování komisí k provedení inventarizací v roce 2014
Stanovení poplatku za jmenovací řízení profesorem
Zpoplatnění habilitačního řízení
Poskytování osobních ochranných prostředků, mycích a dezinfekčních prostředků zaměstnanců fakulty.
k řešení krizových situací a způsobu provedení
Výkladové pravidlo k opatření č. 5/2012
k provedení inventarizací v roce 2013
Dodatek k Opatření děkanky č. 5/2012 k Hodnocení zaměstnanců fakulty
k veřejným prověrkám bezpečnosti práce
limity pokladní hotovosti
k termínům finančního zůčtování grantových a ostatních účelově vázaných finančních prostředků
k provedení inventarizací majetku v roce 2012
k veřejným prověrkám bezpečnosti práce
Hodnocení zaměstnanců fakulty
Motivační podpora vědecko-výzkumného rozvoje ZSF JU